Cercle ‘Los 12 cisnes’ i trobada pagana a St Llorenç

Ha estat un cap de setmana ple i molt interessant. Vam començar el divendres amb la primera trobada del cercle ‘El aprendizaje de una Maga. Los 12 cisnes salvajes’. Estic molt i molt contenta de com va anar aquesta primera activitat del Templo de la Diosa i agraeixo de debò la confiança de tots els que us heu sumat a aquest projecte. El temps em va passar volant i m’hagués agradat fer i comentar moltes més coses, però estic segura que el proper dia tindrem temps de tot. Aquí teniu una foto de l’altar:

Altar del primer cercle de El aprendizaje de una Maga. Los doce cisnes salvajes

El diumenge hem anat a una fantàstica excursió al parc natural de Sant Llorenç organitzada per Trobada Pagana i on l’Ismael ens ha mostrat moltes plantes medicinals i vistes genials.  Intento aprendre tan com puc, però això de reconèixer espècies (o minerals) no ha estat mai el meu fort. Aquesta activitat també s’ha allargat més del previst, si és que quan estàs en bona companyia el temps passa volant! Aquí teniu les nostres fotos:

Leave a Reply

